חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קריירה

לוח המשרות בשיתוף חברת ההשמה יתרון אנושי מהמובילות בישראל בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה.

חברת יתרון אנושי – השמה וגיוס כח אדם בע"מ הוקמה בשנת 2004 ומנוהלת ע"י הגב' שירן קוזוקין, אשר הנה בעלת ניסיון בניהול של מעל 30 שנים בתחום שרשרת האספקה הגלובלית והסחר הבינלאומי.

בשנת 2006 החל עו"ד עידן בוקובזה לעבוד בחברת יתרון אנושי במשך 9 שנים, וחזר לאחרונה כמנכ"ל החברה לאחר שעבד כעו"ד בתחום המסחרי.

החברה מתמחה בהשמת עובדים לתחום שרשרת האספקה הגלובלית, בכירים, מנהלי ביניים ועובדי מטה, מהנדסים ועובדים לתחום שרשרת האספקההסחר הבינלאומילוגיסטיקהרכש וקניינותתפעולתעשייהיבוא/יצואשילוח בינלאומי, ספנותעמילות מכסכספים והנה"חקמעונאות, שיווק בינלאומי, אדמיניסטרציה… ועוד.

החברה מייצרת קשרי תעסוקה ארוכי טווח לצורך השמה איכותית בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים לסינון מקצועי ומעמיק של המועמדים, בצירוף הידע והניסיון המקצועי של הרכזים והמגע האישי והאנושי.

הערות והארות? אנא פנו למשרד הארגון: iplma@iplma.org.il 03-6966944

משרה מספר 23008

אחריות על מערך משלוחי יבוא ימיים ואוויריים של לקוחות מהארץ ומחו"ל, ניהול צוות עובדים קטן, קבלת הצעות מחיר לשירותי שילוח ועמילות מכס, איתור ספקים חדשים בחו"ל, איתור מוצרים רלוונטיים, קבלת הצעות מחיר, תמחור המוצרים ובדיקת כדאיות.

תאום לוגיסטי מול משלחים וחברות ספנות, טיפול בשחרורים מהמכס, טיפול באישורים ורישיונות יבוא (מכון התקנים), תיאום עד הגעת הטובין ליעדם הסופי, בדיקת חיובים וחשבונות, הכנת דוחות יבוא, הוזלת עלויות (ניהול מו"מ עם חב' ספנות), טיפול בניירת יבוא ופתרון בעיות בזמן אמת.

משרה מספר 23018

תפעול שוטף של מערכת WMS, אחריות על ניהול תקין של כלל התהליכים, משימות, משאבים והתשתיות.

בנייה וטיפול בגלי ליקוט, ניהול, תמיכה והדרכה של העובדים עם המערכת.

סנכרון מלא של המלאים, ניהול סדר עדיפויות בליקוט הזמנות בצורה אופטימלית.

תחזוקה שוטפת של נתונים במערכת WMS, טיפול שוטף בפערי מלאי שמתגלים בזמן העבודה.

טיפול בציוד קצה (מסופונים ומדפסות ברקוד), עבודה בשיתוף פעולה עם כל הגורמים במרלו"ג.

ריכוז הבעיות והצרכים של הצוות הלוגיסטי במערכת WMS.

משרה מספר 23015

משרה מלאה.

טיפול במשלוחי יבוא, פתיחת הזמנות במערכת, מעקב משלוחים מול ספקים בחו"ל, עבודה מול משלחים ועמילי מכס.

טיפול ברכש חו"ל ומקומי – פתיחת הזמנות רכש במערכת, מעקב אחר ההזמנות, עבודה מול ספקים, בדיקת מחירים וחשבוניות.

קליטה למלאי, מעקב אספקות, עבודה מול ספקים, קידום רכש, תיאום קבלת הסחורה, בדיקת חיובים וחשבון.

משרה מספר 23022

סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הרכש והיבוא בחברה – פתיחת הזמנות רכש במערכת, הוצאת הזמנות לספקים בחו"ל, בדיקת אישורי הזמנה ומועדי אספקה ומעקב אחר ההזמנות מול הספקים.

תיאום לוגיסטי של המשלוחים, מעקב אחר המשלוחים ומועדי האספקה מול משלחים ועמילי מכס.

קבלת ניירת מספקים וקבלת תקנים ממשרדי ממשלה רלוונטיים. עדכון תאריכי אספקה במערכת ובקרה על חשבוניות ואישורן.

משרה מספר 23023

ניהול מערך התפעול ושרשרת האספקה של החברה משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד לקבלת הסחורה במחסני החברה.

הכוונה וניהול צוות של 6 עובדים, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך.

אחריות על הזמנות מלקוחות. ניהול מלאי, תמחורים, תהליכי תפעול ביבוא וניהול רכש, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה.

משרה מספר 22993

מכירת שירותי לוגיסטיקה, אחסנה והפצה ללקוחות קצה (יבואנים/יצואנים), משלחים, עמילי מכס וחברות ספנות.

בניית תוכנית עבודה לשימור וטיפול בלקוחות הקיימים, איתור לקוחות פוטנציאלים, פנייה ללקוחות, קביעת פגישות בשטח, הכנת הצעות מחיר, ניהול מו"מ, סגירת עסקאות וליווי קליטת הלקוחות במערכת.

העמקת פעילות מול לקוחות קיימים, שימור לקוחות והטמעת לקוחות חדשים.

משרה מספר 22981

ניהול, בקרה ותכנון פעילויות הרכש האסטרטגי בארגון לרבות ניהול הסכמים ומחירים.

בניית תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, עמידה ביעדי תקציב רכש חודשיים, שכלול תהליכי הרכש והשתתפות במכרזים.

ניהול צוות קנייני רכש, פיתוח מקצועי של הצוות ובקרה על תהליכי עבודה ותפוקות רצויות.

ניהול משא ומתן עם ספקים בארץ ובחו"ל, קביעת קריטריונים לבחירת ספקים, מזעור סיכונים, איכות, מחיר, תנאי אשראי וזמני אספקה.

ריענון ועדכון ספקים והסכמים עד לייצוב מערך אספקה המאפשר זרימת סחורות בקצב הרצוי ובאיכות הרצויה לטובת זרימה אופטימלית של תהליכי היצור והשירות.

אחריות על אמינות רמות המלאי של נתוני הרכש במערכת המידע, ניצול סחורה על פי FIFO בכל המחסנים.

דילוג לתוכן