יום ראשון 22 ספטמבר 2019
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
Facebook

EnterPrice - פלטפורמה דיגיטלית היוצרת מעין marketplace המקשר בין לקוחות לספקים

תחום הרכש של חברות הולך ומקבל הרבה יותר תשומת לב בשנים האחרונות. במציאות המאופיינת באי וודאות הולכת וגוברת ברמה המאקרו-כלכלית והגאו-פוליטית, ארגונים מחפשים יותר ויותר דרכים להתייעל ולהשתפר על מנת לזכות ביתרונות תחרותיים בשווקים המקומיים ו/או הבינלאומיים.
11.12.17 / 09:38
EnterPrice - פלטפורמה דיגיטלית היוצרת מעין marketplace המקשר בין לקוחות לספקים
11.12.17
EnterPrice - פלטפורמה דיגיטלית היוצרת מעין marketplace המקשר בין לקוחות לספקים

כחלק מהמאמץ לשיפור וייעול, נקרא גם תחום הרכש הארגוני לדגל מתוך ההבנה שבאמצעות רכש נכון ויעיל אפשר להביא לחסכון בעלויות, לשיפור בתזרים המזומנים ובכך לייצר עוד יתרון תחרותי בשוק.

ישנן מספר בעיות מובנות בתחום הרכש שמקורן בחוסר מידע של הלקוחות, הלקוחות לא תמיד יודעים מי כל הספקים האפשריים, מי הטובים ביותר או מי יתנו את הצעות המחיר הטובות ביותר. הדרך לחפש ספקים חדשים בד"כ ארוכה ומסובכת ועוברת בד"כ בחיפוש באינטרנט אשר מניב תוצאות לאו דווקא מיטביות.

מהצד השני ספקים מוגבלים במספר הלקוחות הפונים אליהם, אמצעי השיווק שלהם מצומצמים ויקרים ובד"כ הם נתקלים בחסמים שונים כגון חסמים גיאוגרפים או תדמיתיים. ספקים, במיוחד כאלה הנתפסים קטנים או בינוניים, לא יוכלו להגיע לחברות גדולות או מכרזים גדולים וכן יהיה להם קשה לפרוץ את הגבולות הגיאוגרפים הסמוכים להם.

הפתרונות הקיימים בשוק בתחום חיפוש ואיתור הספקים היום מוגבלים לגוגל, אינדקסים או בסיסי נתונים קיימים של החברה, מערכות ניהול הרכש הקיימות היום בשוק מתמקדות בעיקר בניהול ספקים וייעול תהליך הרכש תוך מעורבות של כל הגורמים הרלוונטיים בארגון, החל מהלקוח בארגון אשר דורש את המוצר או השירות, דרך מנהל הרכש או הקניין, חזרה ללקוח בתוך הארגון ואז למחלקת הכספים והנהלת החשבונות וכמעט ולא נוגעים בנושא איתור ספקים חדשים או אופטימיזציה של הצעות מחיר.

אל המציאות הזאת נכנסת EnterPrice במטרה לייעל את תהליך איתור הספקים ולהביא לאופטימיזציה של הצעות מחיר. הלקוח, קניין, מנהל רכש או כל גורם אחר המבצע רכש ארגוני, יוכל להשתמש בפלטפורמה על מנת לפנות לכל ספק אפשרי ללא קשר למיקום גיאוגרפי, גודל או כל פרמטר אחר למעט היכולת של אותו ספק לספק את הסחורה הנדרשת. הספקים מצדם יקבלו RFQs (ב.ל.מ) ויחליטו האם להגיב ומה הצעת המחיר שהם יכולים לתת.

EnterPrice בעצם מבטלת את הצורך בחיפושים, הקניינים (צד הביקוש) ימצאו בה היצע ספקים גדול, מה שיוביל לזמינות מוצרים גבוהה ומהירה יותר לצד מחיר תחרותי. מהצד השני EnterPrice  מהווה לספקים זירת מסחר שבה יפגשו על בסיס יומי בקשות רכש אמתיות התואמות את תחום עיסוקם ובעצם תביא את הזדמנות המכירה עד לפתחם ללא צורך בשיווק או חיפוש אחר הזדמנויות אלו.

EnterPrice הינה פלטפורמה דיגיטלית היוצרת מעין marketplace המקשר בין לקוחות לספקים. EnterPrice הולכת לספק פתרון יעיל, נוח ואלגנטי לתהליך הרכש של חברות, מצד אחד לקצר להן באופן משמעותי את החיפוש אחר ספקים חדשים ומצד שני לפתוח להם עולם שלם של לקוחות שהיה סגור בפניהם בעבר.

עבור איש הרכש, השימוש בפלטפורמה הינו ללא כל עלות ! לאחר תהליך הרשמה מהיר וידידותי, איש הרכש יכול מיידית להעלות בקשות רכש בתחומים רבים. בזירה כבר נמצאים ספקים מתחומים מגוונים המצפים לבקשות הרכש אשר יועלו ע"י צד הביקושים.

EnterPrice נחשפה לראשונה בתערוכת הטכנולוגיה שהתקיימה בתחילת נובמבר במרכז הירידים. שם זכתה להתעניינות רבה מצדם של מנהלי רכש, מנהלי אחזקה וקניינים כמו גם מצדם של ספקים מתחומים שונים.

הזירה פותחה על בסיס ניסיון מעשי של כ-15 שנה בניהול רכש ובניהול מכירות למפעלי תעשייה ולמוסדות. החזון שעומד מאחורי פיתוחה של EnterPrice הוא לשפר את שורת הרווח של ארגונים וחברות, בעצם הפחתת הוצאות הרכש מצד אחד והגדלת הזדמנויות המכירה מהצד השני.

אנטרפרייס מציעה ערך אמיתי עבור לקוחותיה, בין אם הם בצד ההיצע ובין אם בצד הביקוש. זוהי זירת מסחר יחודית שעשויה לשנות את אופן המסחר בין חברות משלב הרכש ועד המכירה, בזכות יעילותה ונוחות השימוש בה המתאפשר הן במובייל והן בדסק טופ.

 

כניסה לזירה: http://beta.enterprice.biz

מידע נוסף: http://www.enterprice.biz

מתוך מסך הבית :