יום שלישי 19 מרץ 2019
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
Facebook

המרכז הלוגיסטי החדש של רמי לוי במודיעין הטמיע את המערכת החדשנית 'ליקוט קולי -הדור החדש! מבית זטס

הרשת רמי לוי שיווק השיקמה מעסיקה כ- 7000 עובדים ומשרתת כ- 2.5 מליון לקוחות הקימה מרכז לוגיסטי מהגדולים בארץ בעיר מודיעין החליטה לייעל את עבודת צוות המחסן באמצעות פתרון הליקוט הקולי החדיש של זטס ישראל, ליקוט קולי - הדור החדש !
20.01.19 / 09:48
המרכז הלוגיסטי החדש של רמי לוי במודיעין הטמיע את המערכת החדשנית 'ליקוט קולי -הדור החדש! מבית זטס
20.01.19
המרכז הלוגיסטי החדש של רמי לוי במודיעין הטמיע את המערכת החדשנית 'ליקוט קולי -הדור החדש! מבית זטס

רמי לוי שיווק השיקמה הטמיעה במרכז הלוגיסטי החדש מהגדולים בארץ הממוקם בעיר מודיעין את מערכת ליקוט קולי – הדור החדש! המערכת מסייעת לרשת לייעל את תהליך האספקה. במרכז הלוגיסטי מלוקטות מספר רב של חבילות בכל שבוע על ידי מספר רב של מלקטי הזמנות שעובדים במקביל. כדי להגביר את יעילות ליקוט ההזמנות ולהפחית את הסיכון לשגיאות, ביצעה החברה פריסה של פתרון ליקוט קולי חדשני. התוצאות לאחר התנסות של כחצי שנה בעבודה עם המערכת :שיפור של 15% בתפוקה, הפחתת שגיאות, וזמן הכשרה קצר לעובדים החדשים.

 

"יש לנו פה מחסן לוגיסטי מהגדולים בארץ, ובמחסן כזה כדי ללקט - צריכים את הדבר הטוב ביותר, שזה חברת זטס". רמי לוי בעלים ומנכ"ל רמי לוי שיווק השיקמה

צפו בסרטון המלא בלינק הבא

 

עדכון ושיפור הליקוט הקולי - הדור החדש!

 

רמי לוי שיווק הינה רשת הקמעונאות אשר הובילה מהפך מחירים במדינת ישראל. המודל העסקי של החברה הינו למכור הרבה וברווח קטן. כל ליקוט ההזמנות לחנויות הרשת ממומשות באמצעות ליקוט קולי – הדור החדש במרכז ההפצה המרכזי שבעיר מודיעין. רמי לוי שיווק השיקמה, הינה בין הראשונות  שהחלה להשתמש במערכת החדשנית, ליקוט קולי – הדור החדש ! אשר הינה בעלת יתרונות תפעולים רבים: בינהם תמיכה מלאה בזיהוי קולי ותמיכה במבטאים שונים, ביטול הצורך בהקלטה מראש, שילוב אופציונאלי של מסך לתצוגה ותמיכה מלאה ב TTS כך שניתן להקריא למלקט תיאור הפריט למשל. "יחד עם שיפור משך זמן ליקוט ההזמנות והפחתת הסיכון לשגיאות, רצינו להגביר את הגמישות שלנו ולקצר את זמן ההכשרה באמצעות מערכת ליקוט שאינה מצריכה הקלטות מראש", לדברי אלעד צמח מנהל המרכז הלוגיסטי ברמי לוי

דרישות תפעול מרכזיות נוספות היו שהפתרון יהייה בטיחותי ויעיל כך שהמלקטים לא יצטרכו להסתכל במסופון בזמן נהיגה ולנוע כשידייהם ועינייהם יהיו חופשיות וכך ינהגו בצורה בטיחותית. לדברי צמח "היתרון המרכזי, שהידיים של העובד פנויות, העיניים שלו פנויות ואז הוא מרוכז במשימה, בלי שום הפרעה. "בנוסף, המערכת הפעלה אנדרואידית עם תמיכה מלאה בעברית ויכולת שילוב קול עם מסך במידת הצורך. עוד יתרון בולט הינה האפשרות להקריא למלקט נתונים נוספים כגון תיאור פריט מלא ב – TTS. בנוסף, יכולת שילוב עם מערכת ה WMS הקיימות ובאמצעות חומרה אמינה מבוססת אנדרואיד, וזמן תגובה קצר של התוכנה למשתמשים.

 

חוויות משתמשים וקלות השימוש

צמח מגיע עם נסיון רב בניהול מרכז לוגיסטי שימש כמנהל מרלו"ג בחברת וויליפוד, מנהל תפעול והפצה בחברת דנלוג וכיום מנהל מרכז לוגיסטי ברמי לוי שיווק השקמה, צמח בעל ניסיון עם מערכת ליקוט קולי בכל החברות אשר עבד. לאחר שבחנו את יתרונות המערכת מהדור החדש החליטו ליישמה במרלוג החדש של הרשת. ואכן, לאחר כחצי שנה שבה עובדת המערכת באופן מבצעי, צמח טוען שהמערכת מייעלת פי כמה וכמה את התהליכים, משפרת את הדיוק ותומכת בגיוס מלקטים חדשים בעלי מבטאים שונים בזריזות רבה לעומת המערכת הקודמת.

צמח כבעל 8 שנות ניסיון בתחום בקיא בטכנולוגיות במרכזים לוגיסטיים חשוף לכל הטכנולוגיות החדשניוות הקיימות בשוק ומבטיח שלטכנולגיה זו יתרונות משמעותיים על פני כל טכנולוגיית ליקוט אחרת.

 

"עבורנו, חוויות המשתמשים וקלות השימוש היו הגורמים המכריעים בבחירת המערכת " מסביר צמח. כל החברים בצוות הפרויקט היו נלהבים לבחור בה. לבסוף נפגשנו עם Zetes כדי לנתח את תהליך ליקוט ההזמנות שלנו על מנת למצוא אפשרויות לשיפור, כולל השילוב הנדרש עם מערכת ה- WMS,  והתחלנו בתהליך יישום המערכת.

 

 

החומרה שנבחרה לשימוש הינה אמינה ואיכותית ומבוססת על ציוד זברה עם מערכת הפעלה אנדרואיד. לאחר הפריסה של ZetesMedea Voice, הופחת זמן ליקוט ההזמנות בכ-15%", לדברי צמח. "יותר מכך, שיעור השגיאות במהלך הליקוט הקולי צומצם משמעותית והוא נמוך מ-0.3.

" מהניסיון שלי, המערכת מגדילה את הפריון של העובדים בחמישה עשר אחוז." אלעד צמח מנהל מרכז לוגיסטי רמי לוי שיווק השיקמה

 

"הידע המקצועי והניסיון של זטס, אפשרו לנו לייצר פתרון הכי טוב עבורנו." אלעד צמח

 

 

אופטימיזציה מתמשכת של תהליכים

 

עולם רשתות הסופרמרקט פועל בסביבה תחרותית ביותר כאשר השחקנים מחפשים תמיד אחר דרכים לשפר תהליכים פנימיים וחיצוניים. חברת רמי לוי שיווק השיקמה פועלת בשיתוף פעולה עם כל ספקיה למען מטרה זו. "הדו"חות הפנימיים שלנו המבוססים על נתונים ממערכת ה-WMS ו-ZetesMedea Voice מספקים לנו יותר תובנות לגבי עיבוד כלל ההזמנות ומאפשרים לנו להדריך את העובדים באופן אפקטיבי יותר כדי לסייע בשיפור התפוקה שלהם", לדברי אלעד צמח. "בעתיד, תמשיך רמי לוי שיווק השיקמה לפקח על תהליך ליקוט ההזמנות ולשפר אותו היכן שנדרש."

 

ערן דודאי- טכנולוגית מידע ולוגיסטיקה"

 

"כל התהליך, החל משלב התחברות המלקט למערכת, דרך קבלת המשימה, זיהוי המיקום, זיהוי המוצר, בקרת השקילה, והפקת התעודות והמדבקות, בסוף התהליך מתבצע אך ורק באמצעות המערכת של הזיהוי הקולי ללא מגע יד אדם בכלל.

ערן דודאי- טכנולוגית מידע ולוגיסטיקה"

כיום מנהלי מרכזים לוגיסטים נדרשים להיות בקיאים בניהול העובדים, מלאי במחסנים הלוגיסטיים ובטכנולוגיות השונות המוצעות בשוק על מנת לשפר את ייעילות המחסן ותיפקודו.

 

"זה מאד נוח לי, ולא צריך לשים את הידיים. אני רק שומע ומדבר אל המסופון וזהועלי ג'ובראן- מלקט במרכז לוגיסטי"

 

האם גם אתם רוצים לשפר את תהליכי הליקוט אצלכם?

מה אתם צריכים על מנת ליישם את הטכנולוגיה אצלכם?

 

הצטרפו לוובינר בתאריך ב- 22/01/2019 בשעה 14:00 המציג את אחת הטכנולוגיות המובילות והנפוצות במיוחד במרכזים לוגיסטים - ליקוט קולי - הדור החדש!

הפתרון החדשני  Picking ZetesMedea הינו חלק ממשפחת מוצרי ZetesMedea מבית זטס המיועדות לסביבת המחסן

 

בוובינר אף נבחן סוגי ליקוטים נוספים הקיימים כיום בזטס:

ליקוט באמצעות אור (Pick to Light) ,רענון ליקוט בשילוב עם משקל, ליקוט באמצעות מסופונים

 

להרשמה לוובינר לחצו כאן:

https://zoom.us/webinar/register/WN_79eWnZRQTw2lM5A87zSE8A

 

מעוניינים לבחון את הפתרון בארגונכם? ניתן ליצור קשר

ניר גרינהאוס | מנהל פיתוח עסקי| ZETES Industries

Tel. +972.3.728.0674 | | Mobile: +972.506.77.7650  Nir.Greenhouse@il.Zetes.com